sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Snowball <3

Snowball = homecoming mutta talvella. Ei yhtä suosittu, useimmiten ilman deittejä, eli kavereiden kaa. 

Mulla oli järjettömän kivaa jälleen:) tyttökavereiden kaa ei vaan voi mennä pieleen! Eli eilen siis (lauantai 22.2) mun ystävä Kim tuli meille 5pm valmistautumaan. Mä olin jo meikin tehny joten mä meikkasin ja kiharsin Kimin. Myöhemmin oli mun vuoro. 6:30pm ajettiin sitten meijä kaverille Rileylle, jonka luona oli sitten mukavasti kavereita kaikki valmistautumassa ja ottamassa kuvia. Rileyn vanhemmat tilas myös pitsaa joten näteissä mekoissa ja meikeissä 10 tyttöö mässää pepperoni pitsaa haha:D 

Tanssit alko 8 mut mentiin sitten "tyylikkäästi myöhässä" ja sitten alettii tyttöjen kaa tanssia:) tosiaan deittejä ei ollu paitsi niillä ketkä oikeesti seurusteli, sen takia myöskään paljon jätkiä ei Snowballiin saavu, mutta myöhemmässä vaiheedssa muutamat kaverit tuli sinne pitää hauskaa:) 

Lähettiin koulusta 10:30pm ja kaverit heitti kotiin, yöksi en jäänyt kaverille, mutta ihan hyvä vaa oli ihan rätti:D 

Nyt antaa kuvien puhua!!!:) 
Kim<3
Julie <3
Ashley <3
Kayla and Riley <3
Kristina<3
Mä, Kim, Kristina, Kayla, Julie, Riley, Ashley, Lexi, Alena, Mallory, Louisa :))

PS! Valitettavasti hävittiin meijän playoff peli joten nyt on kausi ohi:( vähän surettaa, mutta onneks viikon päästä alkaa yleisurheilu!:)

PPS! Tietysti oon seurannu myös lätkää ja ylpeänä täällä juhlistin pronssia!:) kaverit tulee nirhaa mut mutta luvattiin kavereiden kesken että miten ikinä peli päättyykään niin ei koskaan mainittakaan asiaa:D 

Hallelujah Selänne <3

Tässä pikkuinen päivitys, pitäkää huolta toisistanne:) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti